czwartek, 2 czerwca 2011

Moi poprzednicy

Otrzymałem okólnik. Wprost z dworców Babilonu. Właściwie to panujące nam bóstwo solarne potocznie zwane ordynatorem rzuciło mi go na stół mówiąc 'Ogarnij to'. Rzecz dotyczy zmian semantycznych. I tak w związku z wprowadzeniem rozliczeń według JGP czyli jednolitych grup pacjentów dla świadczeniodawców w rodzaju (cały czas obficie cytuję syntaks wprost z okólnika) SPEJALISTYCZNA OPIEKA AMBULATORYJNA system rozliczeń zostaje przemianowany na KOMPLEKSOWĄ AMBULATORYJNĄ OPIEKĘ SPECJALISTYCZNĄ. W skrócie KAOS!!! Hell, yeah! I kto mówił że agenci Babilonu nie mają poczucia humoru. Gdy już się pośmiałem i z westchnieniem wgłębiłem się w okólnik składający się z siedmiu niezależnych dyrektyw, pomyślałem, że w chaoskampf mam godnych poprzedników. Baal Hadad (który stał się później Baal Zebub) vs Yam; Marduk vs Tiamat; Jahwe (kto powiedział Jahwe?) vs Lewiatan; Zeus vs Tyfon. Dr Benway vs NFZ.

1 komentarz:

  1. Lewiatan nawet wybudował sieć marketów, do których wyznawcy Jahwe udają się częściej niż do miejsc kultu Jahwe. Ta walka trwać będzie długo lub do wyczerpania zapasów.

    OdpowiedzUsuń